niedziela, 22 grudnia 2013

LIEBSTER AWARD II

NOMINACJA OD:  http://hate-you-were-my-friends.blogspot.com

1. Jak masz na imię? 
Gabi.

2. Ile masz lat?
20.

3. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Kiedyś nie mogłam zasnąć i leżąc wymyśliłam tę właśnie historię. Co prawda niektóre sytuacje wymyślam na bieżąco, a niektóre mam już od dawna wymyślone w głowie :)

4. Masz rodzeństwo?
Mam, młodszą siostrę.

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski.

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
This Is Us.

7. Masz jakiś ulubiony cytat? ( Jeśli tak napisz :3 Może być kilka :3)
"Bóg przebacza zawsze, człowiek czasem, a przyroda nigdy."

8. Jakie masz motto życiowe?
Never give up!

9. Masz jakieś marzenie?( Jeśli tak napisz :3)
Spotkać swoich idoli i powiedzieć im jak bardzo są dla mnie ważni.

10. Czego nie lubisz w ludziach?
Jak kłamią prosto w oczy i na każdym kroku oszukują.

11. Czego nienawidzisz?
Pająków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz